Τόμος 1 | Τεύχος 2 | Έτος 1 | 2013

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial pdf
    Σπύρος Κιουλάνης 3-5
       
  Στοχαστική αλληλεπίδραση μέσω εικονικών συμμετεχόντων (R.I.Vi.Ps): Ένα αλληλεπιδραστικό μοντέλο ανοικτής και εξ αποστάσεως διαδικτυακής εκπαίδευσης και επιμόρφωσης.
    Σπύρος Κιουλάνης 6-50 
       
  Καταγραφή απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση παιδιών με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών του Νομού Αχαΐας.
    Ιωσήφ Φραγκούλης, Αιμιλία Μίχαλου. 51-68
       
  Χρήση της εννοιολογικής χαρτογράφησης στην προσχολική αγωγή: Θεωρητική προσέγγιση και βιβλιογραφική ανασκόπηση.  
    Σουλτάνα Τσιγγίδου, Παναγιώτης Αντωνίου, Μαρία Μιχαλοπούλου, Γεώργιος Κώστα. 69-80 
       
  H σχέση της θεωρίας και της πράξης στα προγράμματα σπουδών για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.  
    Μιχάλης Γεωργιάδης, Ανδρέας Οικονόμου. 81-92 
       
  Παράγοντες που επηρεάζουν τους φιλολόγους στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ μετά την επιμόρφωσή τους στις νέες τεχνολογίες ανά ειδικότητα: η περίπτωση των φιλολόγων του Ν. Καβάλας.  
    Σταυρούλα Τσούτσα, Κατερίνα Κεδράκα. 93-110 
       
  Η επιμόρφωση ως μέσο εξέλιξης και επαγγελματικής αναβάθμισης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Αντιλήψεις, απόψεις και προτιμήσεις τους.
    Αθανάσιος Μαλέτσκος, Αλέξιος Μαστρογιάννης. 111-121 
       
  Εφαρμογές CLIL στο ελληνικό σχολείο: επισημάνσεις από τη διδασκαλία σε ένα επαρχιακό γυμνάσιο.
    Κωνσταντίνος Οικονόμου 122-135
 
  Το bullying στο δημοτικό σχολείο, σε παιδιά από οικογένειες μεταναστών από την Αλβανία και την Πρώην Σοβιετική Ένωση.
    Γεώργιος Δήμου 136-152 
       
  Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μουσεία και χώρους πολιτισμικής αναφοράς μέσω της αξιοποίησης μουσειοσκευών και νέων τεχνολογιών.
Η περίπτωση μιας επιμορφωτικής δράσης στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
    Ηρακλής Αγγελόπουλος, Παναγιώτης Καραγιάννης, Θεόδωρος Μπαρής, Αλεξία Μπαρδάκη. 153-169
       
  Επιμορφωτικές δράσεις στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας.
    Βενετία Καπαχτσή, Δόμνα-Μίκα Κακανά. 170-181
       
  Οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το γλωσσικό εγχειρίδιο της Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου.
    Αλέξιος Τσιούλης, Δάφνη Δουλγερίδου 182-193
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-193