Περίληψη
Στόχος της έρευνας είναι να εντοπίσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αυτισμό στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, να παρουσιάσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το βαθμό κατάρτισή τους για θέματα ειδικής αγωγής όπως και πρακτικές συμπερίληψης που θεωρούν κατάλληλες για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η συλλογή δεδομένων βασίστηκε στην ποσοτική, δειγματοληπτική μέθοδο. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε ηλεκτρονικά από εκπαιδευτικούς. Η έρευνα βασιζόμενη στην επαγωγική συλλογιστική ξεκίνησε από συγκεκριμένες περιπτώσεις και κατέληξε σε γενικά συμπεράσματα. Οι μαθητές με αυτισμό αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα στο γραπτό, προφορικό λόγο, στην ανάγνωση, στη σημασιολογία, στη μορφοσύνταξη, στην πραγματολογία και στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη. Οι καθηγητές αγγλικής γλώσσας δεν είναι επαρκώς καταρισμένοι σε θέματα Ειδικής Εκπαίδευσης και δε χρησιμοποιούν συχνά συμπεριληπτικές πρακτικές. Η έρευνα αυτή είναι σημαντική λόγω μη επαρκών ερευνητικών στοιχείων για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με αυτισμό και μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για περαιτέρω ενασχόληση με το συγκεκριμένο θέμα.
Πλήρες Κείμενο: Η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε παιδιά με αυτισμό: Προβλήματα και πρακτικές βελτίωσης εκπαιδευτικής διαδικασίας 409 KB