Τόμος 12 | Τεύχος 2 | Έτος 12 | 2024

Πινακας Περιεχομενων
Editorial 
Σπύρος Κιουλάνης 6

Το εκπαιδευτικό φιλοσοφικό προφίλ σπουδαστών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε

Βασίλειος Νεοφώτιστος, Χρήστος Στεργίου, Ελένη Μαυροπούλου, Ανδρέας Οικονόμου
7-23

Παιδιά γονέων χρηστών /χρηστριών ουσιών. Ο ρόλος του σχολείου

Ανθούλα Τρουλλίδου
24-39

Σχεδιασμός προγραμμάτων επιμόρφωσης σύμφωνα με τις επιμορφωτικές ανάγκες των παιδαγωγών που εργάζονται σε Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς 

Ιγνατία Παναγιώτα Παπασταύρου, Ευάγγελος Ανάγνου
40-56

Σχολικά προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης του άγχους και της αγχώδους διαταραχής με βάση τη γνωστική-συμπεριφορική θεραπεία

Αικατερίνη Δερμεντζή
57-68

Carl Rogers: Η Προσωποκεντρική θεωρία. Δημήτρης Κακαλίδης: Η μέθοδος ανάλυσης Κακαλίδη. Δυο προσεγγίσεις τόσο «κοντά» στον Άνθρωπο.

Λάζαρος Κουμεντάκης, Λάμπρος Γκιόλιας, Σοφία Παλάσκα
69-85

Χτίζοντας γέφυρες ανάμεσα στα μαθήματα της Πληροφορικής και της Μουσικής: Διδακτικές προτάσεις με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών του Γυμνασίου

Γεωργία Αλεξούδα, Μαρία Πατιώ
86-103

Evaluating the benefits and barriers of Lifelong Learning for older adults

Παναγιώτης Αλεξανδρόπουλος
104-117
Συνδυάζοντας την Εκπαίδευση ενηλίκων και την χρήση τεχνολογίας. Μια προσέγγιση για την συμμετοχή των ενηλίκων σε προγράμματα εκπαίδευσης με την συμβολή των σύγχρονων τεχνολογικών και ψηφιακών μέσων.
Σεραφείμ Καμπέρης
118-134

Τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως φορέας συγκρότησης της Ευρωπαϊκής Ταυτότητας

Αθηνά Μηναΐδη
135-155

Σύγκριση των Τμημάτων Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Παύλος Πετσάβας, Σπάρτακος Τανασίδης
156-171

Αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και προβληματισμοί για τη διδακτική πράξη: ένα σενάριο διδασκαλίας για το παιδί πρόσφυγα

Τρύφων Σπυρόπουλος
172-181

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών κι Επαγγελματική Ανάπτυξη

Ζωή Ρόμπολα, Νίκη Ρόμπολα, Περικλής Ρόμπολας
182-197

Ο ακαδημαϊκός χώρος και η επίδραση του στην ποιότητα της δημοκρατίας στην Ελλάδα: οικονομετρική ανάλυση της βάσης δεδομένων V-Dem 

Αντώνης Δ. Παπαοικονόμου
198-209

Αντιλήψεις εννοιών επαγγελματισμού, επαγγελματικής ταυτότητας και ανάπτυξης μέσω τεχνικών ελάττωσης διάστασης: Μία μελέτη περίπτωσης σε ανάλυση ερωτηματολογίων κλειστού τύπου

Βασιλική Σ. Φωτοπούλου, Σπύρος Δ. Φωτόπουλος
210-224

Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο: αντιλήψεις Ελληνίδων νηπιαγωγών πριν τη θεσμική εφαρμογή της/ 

Αλεξάνδρα Σιώζιου, Ιωάννης Καρράς
225-266
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό τεύχος 1-266