Περίληψη
Η παρούσα μελέτη, στην αρχή, σκιαγραφεί το γενικό πλαίσιο, που ισχύει για την αξιολόγηση των μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο και Λύκειο) κατά τη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας (1994-2015) και εστιάζει κυρίως στις θεσμοθετημένες μορφές και τεχνικές αξιολόγησης. Στη συνέχεια, προσεγγίζει κριτικά το επίμαχο ζήτημα της «Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας» και παρουσιάζει τον προβληματισμό που προκλήθηκε από την εφαρμογή της. Τέλος, εξάγει συμπεράσματα, διατυπώνει προτάσεις σχετικά με την Τράπεζα Θεμάτων και εισηγείται ένα μοντέλο βελτίωσης της λειτουργίας της.