Περίληψη
Στην παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε η καταγραφή των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτών/ριών ενηλίκων προσφύγων στην περιοχή της Λέρου, καθώς και η ανάδειξη των εμποδίων που αντιμετωπίζουν. Για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση και συγκεκριμένα υλοποιήθηκαν συνεντεύξεις μέσω της δειγματοληψίας χιονοστιβάδας. Το δείγμα αποτέλεσαν εκπαιδευτές και εκπαιδεύτριες ενηλίκων προσφύγων της ΜΚΟ ECHO100PLUS που δραστηριοποιείται στη Λέρο. Από την ανάλυση των δεδομένων, αναδείχθηκε η απειρία και η απουσία επιμόρφωσης των εκπαιδευτών/ριών, καθώς και η ελλιπής οργάνωση και υποστήριξη από τη μεριά της πολιτείας. Στα θετικά καταγράφεται η αμέριστη υποστήριξη από την ECHO100PLUS και η θετική αντιμετώπιση της τοπικής κοινωνίας και των εκπαιδευόμενων απέναντι στο έργο των εκπαιδευτών/ριών.
Πλήρες Κείμενο: Εκπαιδευτικές ανάγκες και εμπόδια των εκπαιδευτών/ριών ενηλίκων προσφύγων. Μελέτη περίπτωσης στη Λέρο 685 KB