Περίληψη
Το παρόν άρθρο αναφέρεται στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, αφού συνεισφέρει τα μέγιστα στην επαγγελματική ανάπτυξή τους και αναδεικνύεται ως θεσμός στρατηγικής σημασίας και για τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Αρχικά, αφού γίνεται μία εισαγωγή στην έννοια της επιμόρφωσης, αποσαφηνίζονται οι έννοιες της επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και κατόπιν αναφέρονται μορφές, στόχοι και μέθοδοι επιμόρφωσης. Τέλος, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα σύγχρονων επιμορφωτικών προγραμμάτων και η σημασία μιας αποτελεσματικής επιμόρφωσης που συμβάλλει τόσο στη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη των εκπαιδευτικών όσο και στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των ίδιων των εκπαιδευτικών συστημάτων.