Περίληψη
Οι εκπαιδευτικοί ως επαγγελματίες ασκούν ένα, κυρίως, ανθρωπιστικό επάγγελμα και υπόκεινται σε συνθήκες εργασιακού στρες. Στη χώρα μας, συγκεκριμένα οι εκπαιδευτικοί είναι οι τελικοί αποδέκτες και οι εφαρμοστές των αποφάσεων της εκπαιδευτικής πολιτικής καθώς το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι συγκεντρωτικό. Γεγονός που τους οδηγεί συχνά να νιώθουν εργασιακό στρες σύμφωνα με διεθνείς και ελληνικές έρευνες. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διερευνήσει την αναγνώριση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού ως παράγοντα στρες. Για αυτό το λόγο πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, με ερωτηματολόγιο σε 1.988 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Διανεμήθηκε το ερωτηματολόγιο Πηγών Συναισθηματικής Έντασης, που πρωτοχρησιμοποιήθηκε στη χώρα από τη Μούζουρα το 2005. Τα ευρήματα φανερώνουν την ύπαρξη στρες σε μεγάλο βαθμό, αναφορικά με την αναγνώριση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.
Πλήρες Κείμενο: Η αναγνώριση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού ως παράγοντα στρες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 353 KB