Περίληψη
Η παρούσα εμπειρική μελέτη εξετάζει αφενός τις στάσεις 380 μαθητών των δύο τελευταίων τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη δια βίου μάθηση και αφετέρου την επίδραση που το κοινωνικό φύλο και το επίπεδο εκπαίδευσης των γονέων ασκούν στη διαμόρφωση των στάσεων. Το σημαντικότερο εύρημα είναι η αναγνώριση από την πλειονότητα των εφήβων της σημασίας που έχει η δια βίου μάθηση, που αποδίδεται στην προσωπική και στην επαγγελματική ολοκλήρωση και που μπορεί να επιτευχθεί κυρίως μέσα από το διάβασμα βιβλίων, τις μεταπτυχιακές σπουδές, τη διαδικτυακή αναζήτηση, τα εκπαιδευτικά ταξίδια και την παρακολούθηση συνεδρίων. Τα κορίτσια και οι έφηβοι με γονείς υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης φαίνεται να αντιλαμβάνονται ακόμη περισσότερο τη σημασία της δια βίου μάθησης.
Πλήρες Κείμενο: Κοινωνικό φύλο, επίπεδο εκπαίδευσης γονέων και στάσεις εφήβων για τη δια βίου μάθηση 572 ΚB