Περίληψη
Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση έχουν ως στόχο την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων, την προετοιμασία των ατόμων για την άσκηση μιας επαγγελματικής δραστηριότητας και την ανταπόκριση στην αγορά εργασίας. Στην επαγγελματική εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές ανάγκες, η πρακτική άσκηση, είτε σε μορφή μαθητείας, είτε ως πρακτική άσκηση, είναι το σημείο κλειδί για τη σύνδεση των μαθητών με την αγορά εργασίας. Για τα άτομα με ειδικές ανάγκες η σύνδεση με έναν εργασιακό χώρο γίνεται μέσα από τα προστατευτικά κέντρα εργασίας όπου η υποστηριζόμενη εργασία βοηθά στην ένταξη, προσαρμογή και ενδυνάμωση του ατόμου στον χώρο αυτό.Η παρούσα εργασία, διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών του Εκπαιδευτικού Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης νέων και εφήβων με ειδικές ανάγκες του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού για την ένταξη της πρακτικής άσκησης στο πρόγραμμα σπουδών και τη διερεύνηση των παραγόντων που πρέπει να ληφθούν υπόψη ώστε η πρακτική άσκηση να λειτουργήσει ως συνδετικός κρίκος με την αγορά εργασίας.
Πλήρες Κείμενο: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την πρακτική άσκηση στην ειδική επαγγελματική κατάρτιση. Η περίπτωση του ΕΚΕΚΑμεΑ του ΟΑΕΔ 473 ΚB