Περίληψη
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Μουσικής αποτελεί αναπόσπαστο μέρος στην εκπαίδευσή τους και ταυτόχρονα προϋπόθεση προκειμένου να εφαρμοστούν καινοτομίες στην εκπαίδευση. Η συγκεκριμένη έρευνα που πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια ερωτηματολογίου και αφορούσε τους εκπαιδευτικούς Μουσικής που απασχολούνται στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την ελληνική επικράτεια, προσπαθεί να συμβάλει στο να καλυφθεί ένα κενό που έχει διαπιστωθεί στην καταγραφή των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Μουσικής στον ελλαδικό χώρο στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Τα αποτελέσματά της θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τους υπεύθυνους σχεδιασμού της επιμορφωτικής πολιτικής των εκπαιδευτικών Μουσικής, προσπαθώντας να καλύψουν στο μέγιστο βαθμό τις βασικές τους ανάγκες, παρέχοντάς τους ένα περιβάλλον αυτόνομο και παρακινώντας τους να παρακολουθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα προγράμματα επιμόρφωσης. Όπως διαπιστώσαμε οι εκπαιδευτικοί Μουσικής επιθυμούν να έχουν το δικαίωμα επιλογής, ώστε να διαμορφώνουν την εκπαίδευση και την επιμόρφωσή τους, σύμφωνα με τις προσωπικές τους ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα επέλεξαν Ευέλικτα προγράμματα επιμόρφωσης τόσο ως προς την μορφή, την θεματολογία, όσο και ως προς την χρονική διάρκεια, κάτι που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά τον σχεδιασμό των επιμορφωτικών προγραμμάτων.
Πλήρες Κείμενο: Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Μουσικής 613 KB