Προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την υλοποίηση του έργου τους. Μελέτη περίπτωσης στον Ν. Αχαΐας

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Μουσικής, που εργάζονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την υλοποίηση του έργου τους.Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ποιοτική έρευνα σε δείγμα δεκαπέντε (15) εκπαιδευτικών μουσικής αγωγής του νομού Αχαΐας. Τα ερευνητικά δεδομένα αντλήθηκαν μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων και τα αποτελέσματα αναλύθηκαν με τη μέθοδο της θεματικής ανάλυσης. Οι εκπαιδευτικοί μουσικής του δείγματος ανέφεραν ότι δυσκολεύει την άσκηση της εργασίας τους η έλλειψη αίθουσας μουσικής, ο ανεπαρκής ψηφιακός εξοπλισμός των σχολικών μονάδων και η μη διανομή από το Υπουργείο Παιδείας στους μαθητές των βιβλίων μουσικής του μαθητή. Επιπλέον θεωρούν ότι εάν είχαν περισσότερο διδακτικό χρόνο θα ανταποκρίνονταν καλύτερα στις πολυποίκιλες εκπαιδευτικές τους υποχρεώσεις και θα δημιουργούσαν πιο ουσιαστικές σχέσεις με τους μαθητές και τους συναδέλφους τους.

Πλήρες Κείμενο: pdfΠροβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την υλοποίηση του έργου τους. Μελέτη περίπτωσης στον Ν. Αχαΐας 696 KB