Περίληψη
Οι μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη διαχείριση των συναισθημάτων. Σε πολλές περιπτώσεις δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις κοινωνικές συνθήκες, είναι ευερέθιστοι και συμπεριφέρονται με επιθετικό τρόπο. Η αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών με ΔΕΠΥ από τους Διαγνωστικούς Αξιολογικούς και Υποστηρικτικούς Φορείς, οι παρεμβάσεις στο σχολείο, η ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων, η συνεργασία με την οικογένεια και οι τεχνικές για τη βελτίωση της συμμόρφωσης μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές με ΔΕΠΥ να διαχειρίζονται αποτελεσματικά την έκφραση αρνητικών συναισθημάτων, όπως ο θυμός, και να επιλύουν με εποικοδομητικό τρόπο τις κοινωνικές συγκρούσεις.
Πλήρες Κείμενο: Η διαχείριση του θυμού σε μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) 509 KB