Τόμος 5 | Τεύχος 2 | Έτος 5 | 2017 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 7-8 Gamification is not (just) a game but it is an important material for on line distance learning Spyros Kioulanis 9-16 Second Language Acquisition theories as reflected in CALL and MALL Maria Mishou 17-28 Effective schools and predictors of academic success Androutsou Despina , Montgomery Anthony , Anastasiou Adamos 29-36 Αποτελέσματα από τη χρήση tablets για τη διδασκαλία του πεπτικού συστήματος σε μαθητές δημοτικού Εμμανουήλ Φωκίδης, Φωτεινή Μακαρούνα 37-52 Αξιολογική προσέγγιση της αξιοποίησης των αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης από εργαζομένους και ανέργους Σταμπουλής Μιλτιάδης, Βαλκάνος Ευθύμιος, Βλάχου Δέσποινα 53-76 Σχολικός εκφοβισμός στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο σημαντικός ρόλος των εκπαιδευτικών στην ανίχνευση, πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου Ελένη Κιοσσέ, Δέσποινα Κιουρτσίδου 77-102 Ο συνεργατικός σχεδιασμός της διδασκαλίας και η συμβολή του στην επίτευξη της μάθησης των μαθητών: η περίπτωση της Μελέτης Μαθήματος Ευρυδίκη-Μαρία Κανελλοπούλου, Μαρία Δάρρα 103-126 Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση (UDL): Πεδία, Εφαρμογές και παραδείγματα εφαρμογής των αρχών Αχιλλέας Γιαννέλος , Μαρία Μαθιουδάκη 127-144 Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σχετικά με θέματα πολιτισμού Ξανθίππη Φουλίδη, Κωνσταντίνος Καρακιόζης, Ευάγγελος Θεολογής, Ευάγγελος Χ. Παπακίτσος 145-160 Θεωρίες μάθησης και χρήση της τεχνολογίας των πολυμέσων στη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής Ασπασία Δανιά 161-178 Βασικές πτυχές της συνεργασίας του παιδαγωγού με την οικογένεια Ευαγγέλου Φίλιππος 179-193 Αξιολόγηση: Σύμμαχος ή εχθρός των εκπαιδευτικών; Αντώνιος Παπαδόπουλος 194-210 Μ.Μ.Ε και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Στέλιος Λαζαρίδης 211-221 Ερευνώντας τα προγράμματα αγωγής υγείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος 222-235 Σύγκριση και σχολιασμός άρθρων για τον εκφοβισμό μεταξύ συναδέλφων εκπαιδευτικών στο σχολείο. Ο ρόλος του διευθυντή-ηγέτη Νεραντζίδου Ανθούλα, Μαμάκου Κυριακή 236-252 Προς ένα πολιτισμικό διαθεματικό διδακτικό μοντέλο στην Ιστορία της Τέχνης & της Ενδυμασίας Σαπφώ Α. Μορτάκη 253-269 Συνολικό τεύχος Συνολικό Τεύχος Συνολικό τεύχος 1-269