Τόμος 5 | Τεύχος 2 | Έτος 5 | 2017

  Πινακας Περιεχομενων  
       
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 7-8
       
 

Gamification is not (just) a game but it is an important material for on line distance learning

    Spyros Kioulanis 9-16
       
 

Second Language Acquisition theories as reflected in CALL and MALL

    Maria Mishou 17-28
       
  Effective schools and predictors of academic success
    Androutsou Despina , Montgomery Anthony , Anastasiou Adamos 29-36
       
 

Αποτελέσματα από τη χρήση tablets για τη διδασκαλία του πεπτικού συστήματος σε μαθητές δημοτικού

    Εμμανουήλ Φωκίδης, Φωτεινή Μακαρούνα 37-52
       
 

Αξιολογική προσέγγιση της αξιοποίησης των αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης από εργαζομένους και ανέργους

    Σταμπουλής Μιλτιάδης, Βαλκάνος Ευθύμιος, Βλάχου Δέσποινα 53-76
       
 

Σχολικός εκφοβισμός στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο σημαντικός ρόλος των εκπαιδευτικών στην ανίχνευση, πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου

    Ελένη Κιοσσέ, Δέσποινα Κιουρτσίδου 77-102
       
 

Ο συνεργατικός σχεδιασμός της διδασκαλίας και η συμβολή του στην επίτευξη της μάθησης των μαθητών: η περίπτωση της Μελέτης Μαθήματος

    Ευρυδίκη-Μαρία Κανελλοπούλου, Μαρία Δάρρα 103-126
 
 

Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση (UDL): Πεδία, Εφαρμογές και παραδείγματα εφαρμογής των αρχών

    Αχιλλέας Γιαννέλος , Μαρία Μαθιουδάκη 127-144
       
 

Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σχετικά με θέματα πολιτισμού

    Ξανθίππη Φουλίδη, Κωνσταντίνος Καρακιόζης, Ευάγγελος Θεολογής, Ευάγγελος Χ. Παπακίτσος 145-160
       
 

Θεωρίες μάθησης και χρήση της τεχνολογίας των πολυμέσων στη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής

    Ασπασία Δανιά 161-178
       
 

Βασικές πτυχές της συνεργασίας του παιδαγωγού με την οικογένεια

    Ευαγγέλου Φίλιππος 179-193
       
 

Αξιολόγηση: Σύμμαχος ή εχθρός των εκπαιδευτικών;

    Αντώνιος Παπαδόπουλος 194-210
       
 

Μ.Μ.Ε και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

    Στέλιος Λαζαρίδης 211-221
       
 

Ερευνώντας τα προγράμματα αγωγής υγείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

    Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος 222-235
       
 

Σύγκριση και σχολιασμός άρθρων για τον εκφοβισμό μεταξύ συναδέλφων εκπαιδευτικών στο σχολείο. Ο ρόλος του διευθυντή-ηγέτη

    Νεραντζίδου Ανθούλα, Μαμάκου Κυριακή 236-252
       
 

Προς ένα πολιτισμικό διαθεματικό διδακτικό μοντέλο στην Ιστορία της Τέχνης & της Ενδυμασίας

    Σαπφώ Α. Μορτάκη 253-269
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-269