Περίληψη
Στην εργασία αυτή καταγράφονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών οι οποίοι υπηρετούν σε τμήματα ένταξης και σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής σε σχέση με την αξιοποίηση έργων τέχνης στην εκπαίδευση μαθητών με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το πλαίσιο αξιοποίησης έργων τέχνης στην εκπαίδευση καθώς και οι δυνατότητες που αυτό προσφέρει για αποτελεσματική μάθηση σε μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζονται τα σημαντικότερα μοντέλα που έχουν προταθεί από τους θεωρητικούς του πεδίου και αναλύεται εκτενώς το μοντέλο του Perkins. Αναλύεται ο όρος μαθησιακές δυσκολίες και παρουσιάζονται οι ηπιότερες από τις μαθησιακές δυσκολίες. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και παρουσιάζονται τα σημαντικότερα αποτελέσματα που προέκυψαν από την υλοποίησή της. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την αποτελεσματική αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση μαθητών με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες…