Πρωτογενής Παραγωγικότητα: Σχεδιασμός και Δόμηση Διδασκαλίας για τελειόφοιτους μαθητές Λυκείου

Περίληψη

Η διδασκαλία είναι μια σύνθετη ενέργεια που συγκεντρώνει τα χαρακτηριστικά της επιστήμης, της τέχνης και της τεχνικής. Η οργάνωση και πραγματοποίησή της προσφέρουν στον εκπαιδευτικό επαγγελματική ανάπτυξη και ευτυχία μέσα από τη συνεχή πνευματική αναζήτηση, τη δημιουργία και την επιτυχία των μαθητών του. Ο σχεδιασμός και η οργάνωση της προτεινόμενης διδασκαλίας αφορά στην ενότητα της Ροής Ενέργειας σε ένα οικοσύστημα, και ειδικότερα στην Πρωτογενή Παραγωγικότητα. Αναφέρεται σε μια διδακτική ώρα του μαθήματος της Βιολογίας Γενικής Παιδείας Γ τάξης του Γενικού Λυκείου και περιλαμβάνει την παραγωγή του απαιτούμενου εκπαιδευτικού υλικού. Η νέα γνώση παρουσιάζεται στους μαθητές με εισήγηση και συζήτηση διαφανειών που δημιουργήθηκαν για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του μαθήματος, ακολουθώντας το διάγραμμα ροής του μαθήματος και το φύλλο εργασίας, τα παράλληλα κείμενα και το έντυπο αυτοαξιολόγησής του.
Η οργάνωση και η μεθοδολογία της προτεινόμενης Διδασκαλίας βασίστηκε στις προτάσεις του Τριλιανού (1992) που περιέχονται στο βιβλίο του με τίτλο «Μεθοδολογία της Διδασκαλίας».

 

Πλήρες Κείμενο: pdfΠρωτογενής Παραγωγικότητα: Σχεδιασμός και Δόμηση Διδασκαλίας για τελειόφοιτους μαθητές Λυκείου356.57 KB