ΤΠΕ και εργαστηριακή διδασκαλία. Δυο διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία των νόμων των αερίων.





Περίληψη

Η παρούσα εργασία αφορά σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές της Β΄ Λυκείου θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης κατά τη διδασκαλία των νόμων των αερίων με δυο διαφορετικές διδακτικές προσεγγίσεις. Η μια διδακτική προσέγγιση αφορούσε σε διδασκαλία με χρήση λογισμικού που προσομοίωνε μεταβολές αερίων και η έρευνα πραγματοποιήθηκε δύο διαδοχικές χρονιές σε σύνολο 43 μαθητών και η άλλη αφορούσε σε εργαστηριακή διδασκαλία και η έρευνα πραγματοποιήθηκε επίσης δύο διαδοχικές χρονιές σε σύνολο 41 μαθητών. Στην εργασία παρουσιάζεται το σενάριο διδασκαλίας για κάθε διδακτική προσέγγιση, καθώς και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη σύγκριση των δυο διδασκαλιών. Η σύγκριση οδήγησε στο να προταθεί μια τρίτη διδακτική προσέγγιση που θα συνδυάζει τις δύο παραπάνω διδασκαλίες.

 

Πλήρες Κείμενο: pdfΤΠΕ και εργαστηριακή διδασκαλία. Δυο διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία των νόμων των αερίων.716.95 KB