Περίληψη
Στην παρούσα εργασία διερευνούμε κατά φύλο τα επίπεδα άγχους και φόβου μεταξύ εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρουσιάζουν κοινά επίπεδα ενδιαφέροντος για τους Η/Υ και χρησιμοποιούν το διαδίκτυο με στόχο την επιμόρφωσή τους. Για το σκοπό αυτό εκθέτουμε ερευνητικά δεδομένα από έρευνα στην οποία συμμετείχαν 239 εκπαιδευτικοί (75 άνδρες και 164 γυναίκες), οι οποίοι/ες κατά την τελευταία τριετία συμμετείχαν σε προγράμματα διαδικτυακής επιμόρφωσης, ενώ παράλληλα είχαν εμπειρία συμμετοχής και από άλλες μορφές επιμόρφωσης. Η έρευνα έδειξε πως όταν η εμπειρία ή και η γνώση στα δύο φύλα είναι όμοιες τότε άνδρες και γυναίκες παρουσιάζουν κοινά επίπεδα ενδιαφέροντος για τους Η/Υ και κατά συνέπεια χαμηλά επίπεδα άγχους ή φόβου.