Συσχέτιση γνώσεων και στάσεων μαθητών και μαθητριών για τo περιβάλλον, τα περιβαλλοντικά προβλήματα και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας





Περίληψη

 

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η συσχέτιση γνώσεων και στάσεων των μαθητών και μαθητριών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το περιβάλλον, τα περιβαλλοντικά προβλήματα και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Καθώς η μεταβολή της ανθρώπινης συμπεριφοράς θεωρείται ικανή και αναγκαία συνθήκη για την επίλυση των σημαντικών περιβαλλοντικών προβλημάτων της εποχής μας η κατανόηση των γνώσεων, και των αντιλήψεων των μαθητών και μαθητριών για τα περιβάλλον και τα περιβαλλοντικά προβλήματα θεωρείται πράξη μείζονος σημασίας. Στην έρευνα πήραν μέρος 451 μαθητές της τρίτης τάξης του Λυκείου οι οποίοι κατά το σχολικό έτος 2011-2012 φοιτούσαν στα Γενικά Λύκεια της πόλης της Δράμας. Από την έρευνα διαφαίνεται ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσιάζουν θετική στάση απέναντι στο περιβάλλον και ότι είναι ευαισθητοποιημένοι απέναντι στα περιβαλλοντικά προβλήματα. Ωστόσο, η περιβαλλοντική γνώση είναι περιορισμένη, ενώ το σχολείο δεν αποτελεί την πρώτη και κύρια πηγή πληροφόρησης των μαθητών για τα θέματα του περιβάλλοντος.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΣυσχέτιση γνώσεων και στάσεων μαθητών και μαθητριών για τo περιβάλλον, τα περιβαλλοντικά προβλήματα και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας280.75 KB