Περίληψη
Ο όρος «σύνδρομο Down», αναφέρεται σε μια γενετική χρωμοσωμική ανωμαλία, η οποία προσδίδει, κοινές σωματικές επιδράσεις, καθώς και ελλειμματική νοητική λειτουργικότητα και ψυχοκοινωνική συμπεριφορά, στα άτομα της οικείας ομάδας. Σε αρκετές χώρες παγκοσμίως, η εκπαιδευτική πολιτική, διευκολύνει τη φοίτηση των παιδιών με σύνδρομο Down σε γενικά σχολεία, χρησιμοποιώντας διάφορα σχήματα ένταξης στα πλαίσια του οράματος της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης (inclusiveeducation) για ένα σχολείο ίσων ευκαιριών μάθησης και κοινωνικής εξέλιξης όλων των παιδιών, ανεξαρτήτως ειδικών ή μη εκπαιδευτικών αναγκών, χωρίς διαχωριστικά περιβάλλοντα ταμπέλες και στιγματισμούς. Προς αυτή την κατεύθυνση, στην παρούσα μελέτη αναπτύσσεται το κλινικό προφίλ με τα πλέον κοινά χαρακτηριστικά των παιδιών με σύνδρομο Down, καθώς και οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που μπορεί να διευκολύνουν την αποτελεσματική συμπερίληψή τους, ολικά, στο συνηθισμένο σχολείο.
Πλήρες κείμενο: Μαθητές με Σύνδρομο Down και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση – Κλινικό Προφίλ και Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις.304.03 KB