Περίληψη
Η εργασία αυτή παρουσιάζει μια έρευνα που εκπονήθηκε το φθινόπωρο του 2013 σχετική με την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκε ο χρόνος προετοιμασίας του μαθήματος, η παρακολούθηση σεμιναρίων, η θέληση απόκτησης άλλων πτυχίων, ο εμπλουτισμός του μαθήματος με τη χρήση βοηθημάτων και η θέληση ανέλιξης των εκπαιδευτικών στην επαγγελματική ιεραρχία. Τέλος εξετάστηκαν ως ανεξάρτητες μεταβλητές οι παράγοντες που επιδρούν στην επιλογή των απαντήσεων των εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα έδειξαν την τάση των εκπαιδευτικών να προσπαθούν να αναβαθμίζουν την ποιότητα του μαθήματός τους συνεχώς σε μια εποχή που απαιτούνται δραστικές λύσεις αναβάθμισης της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης.
Πλήρες κείμενο: Η επαγγελματική εξέλιξη του Έλληνα εκπαιδευτικού: Εμπειρική προσέγγιση399.42 KB