Περίληψη
Στο παρόν άρθρο επιχειρείται η διερεύνηση της κοινωνικής διάστασης της Ομαδοσυνεργατικής μεθόδου διδασκαλίας στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας. Αποτυπώνονται οι απόψεις εκπαιδευτών Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας σχετικά με τα ψυχοκοινωνικά οφέλη και τις δυσκολίες που προκύπτουν στους εκπαιδευόμενους από την εφαρμογή της μεθόδου. Η έρευνα διενεργήθηκε σε στοχευμένο δείγμα 15 εκπαιδευτών, μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε, σε επίπεδο ψυχοκοινωνικής διάστασης, η θετική επίδραση της μεθόδου στη συνεργατικότητα των εκπαιδευομένων, στη διαμόρφωση στάσεων και συμπεριφορών, στην επικοινωνία, στην καλύτερη κοινωνική ενσωμάτωση και ένταξή τους. Οι δυσκολίες στους εκπαιδευόμενους εντοπίστηκαν σε επίπεδο στερεοτύπων και προκατάληψης λόγω αρνητικών εμπειριών από το τυπικό σύστημα εκπαίδευσης, χαμηλής αυτοεικόνας και απουσίας εμπειρίας στην ομαδική εργασία.
Πλήρες κείμενο: Η κοινωνική διάσταση της Ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στo Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας: ψυχοκοινωνικά οφέλη και δυσκολίες333.62 KB