Περίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει έρευνα που έγινε με σκοπό τη διερεύνηση της αξιοποίησης του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης LAMS για την ενίσχυση του παραδοσιακού τρόπου διδασκαλίας σε μία τάξη μικτής μαθησιακής ικανότητας, μέσω της εφαρμογής και αξιολόγησης δραστηριοτήτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση. Η έρευνα είχε τη μορφή μίας μελέτης περίπτωσης και έρευνας δράσης (μικρής κλίμακας), κατά την οποία ακολουθήθηκαν τόσο η ποιοτική όσο και η ποσοτική προσέγγιση. Στο πλαίσιο της έρευνας σχεδιάστηκαν μαθησιακές δραστηριότητες Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας σε περιβάλλον LAMS (Learning Activity Management System) και εκτελέστηκαν από τους μαθητές της Γ’ τάξης ενός Επαγγελματικού Λυκείου, στα πλαίσια του μαθήματος «Προγραμματισμός Υπολογιστών». Ακολούθως, οι μαθητές συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο και παραχώρησαν συνεντεύξεις σχετικά με την ευχρηστία του LAMS και τις μαθησιακές δραστηριότητες. Τα αποτελέσματα συνηγορούν υπέρ της αξιοποίησης του LAMS για την εκτέλεση δραστηριοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
Πλήρες Κείμενο: Ευχρηστία του LAMS και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: η πλευρά του μαθητή743 ΚB