Περίληψη
Στην εργασία αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο υλοποίησης των μικροδιδασκαλιών στην προετοιμασία των μελλοντικών εκπαιδευτικών καθώς και στην επιμόρφωση των ήδη υπηρετούντων. Παρουσιάζονται οι δεξιότητες που αναπτύσσουν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο υλοποίησης των μικροδιδασκαλιών, καθώς και οι χώροι εφαρμογής του μοντέλου της μικροδιδασκαλίας. Αναλύεται ο όρος οριζόντιες ικανότητες, όπως αυτός προσδιορίζεται στις σύγχρονες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες και παρουσιάζονται οι σημαντικότερες από αυτές, όπως περιγράφονται στα θεσμικά κείμενα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση ενδεικτικών δραστηριοτήτων μέσω των οποίων είναι δυνατή η ανάπτυξη οριζόντιων ικανοτήτων στο πλαίσιο υλοποίησης των μικροδιδασκαλιών.
Πλήρες Κείμενο: Η συμβολή των μικροδιδασκαλιών στην ανάπτυξη οριζόντιων ικανοτήτων στους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης521 KB