Το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό μέσο

Περίληψη

Το παιχνίδι είναι άμεσα συνυφασμένο με την ανθρώπινη ύπαρξη. Αποτελεί μια εσωτερική ανάγκη, μια ψυχοσωματική ορμή του οργανισμού, η οποία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη σωματική, ψυχο-πνευματική, και κοινωνική ανάπτυξη του ατόμου-παιδιού. Ως διαδικασία, ενεργοποιεί oλόπλευρα την προσωπικότητά του , την οργανώνει και την πλαισιώνει στην πορεία προς την ωριμότητα , διατηρώντας σύγχρονα όλες εκείνες τις ιδιότητες ενός εργαλείου μάθησης. Για το λόγο αυτό, προτείνεται η αξιοποίησή του στη μαθησιακή-διδακτική διαδικασία. Η παρούσα εργασία επιχειρεί βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και, πιο συγκεκριμένα, το ρόλο που αυτό διαδραματίζει μέσα σ’ αυτή ως εκπαιδευτικό εργαλείο, εστιάζοντας στηνεπίδρασή του στη μάθηση.Η έρευνα καταγράφει μικτά ευρήματα σχετικά με τη μαθησιακήαποτελεσματικότητά τουσε σύγκριση με άλλες μεθόδους, με τις περισσότερες έρευνες να στρέφονται υπέρ της αξιοποίησης παιχνιδιών τονίζοντας την αποτελεσματικότητά της..

Πλήρες Κείμενο: pdfΤο παιχνίδι ως εκπαιδευτικό μέσο 470 ΚB