Τόμος 7 | Τεύχος 3 | Έτος 7 | 2019 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 6-8 4thlabs: a school science magazine project targeting the promotion of soft skills Βασίλειος Βουρλούμης 9-27 Η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών του ελληνικού δημόσιου σχολείου: Ζήτημα ποιότητας εκπαίδευσης και εκπαιδευτικής πολιτικής Βασίλης Καρναβάς, Λάζαρος Βλαχόπουλος, Ελένη Τσαλαγιώργου, Αγγελική Χατζηηλίου 28-42 Η διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Αττικής Ευαγγελία Καραγιάννη 43-63 «Eνηλικιότητα», όπως οριοθετείται από τους Malcom Knowles, Jack Mezirow και Paulo Freire. Σημεία σύγκλισης & διαφοροποίησης Μαρία Καρυώτου, Κατερίνα Κεδράκα 64-75 Αποτελέσματα της διετούς εφαρμογής μιας διαθεματικής προσέγγισης των μαθημάτων της Πληροφορικής, της Γεωγραφίας και των Νεοελληνικών Κειμένων Γυμνασίου,με τη χρήση ΤΠΕ Γεώργιος Καρκαμάνης 76-89 Αιτίες εγκατάλειψης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Μία μελέτη περίπτωσης Όλγα Απέργη 90-109 Συνεργασία εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στο πλαίσιο της γενικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα Ειρήνη Μπαγιάτη 110-129 Ο θεσμός των Μαθητικών κατασκηνώσεων – Παιδικών εξοχών στην Ελλάδα Χαράλαμπος Λεβεντάκης, Βασιλική Γκαρίλα 130-151 Oι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ηλεία για τη λειτουργία των σχολείου ως οργανισμός μάθησης του P.M. Senge Κωνσταντίνος Ζωγόπουλος 152-174 Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών για τη Διαπολιτισμική Παιδαγωγική – Διερεύνηση των εμπειριών τους με τη χρήση οπτικών αναπαραστάσεων Αργυρώ Παλαιοθοδώρου 175-191 Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: ανασκόπηση ερευνών Eυρυδίκη-Μαρία Κανελλοπούλου, Μαρία Δάρρα 192-213 Η μαθητεία ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ σχολείου και επαγγέλματος. Απόψεις μαθητών και εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ. Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Αθανάσιος Γκουτζινόπουλος, Μαριάνθη Μπατσίλα 214-230 Ο κινηματογράφος ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τον σχολικό εκφοβισμό Ελένη Σοφού 231-244 Το Mentoring στην εκπαίδευση: Από τη θεωρία στην πράξη Σουλτάνα Παπαδημητρίου, Τιμολέων Θεοφανέλλης 245-258 Αγώνες επιχειρηματολογίας και διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας σε ψηφιακό περιβάλλον Τάσος Μιχαηλίδης, Τζήνα Πασχαλίδου 259-269 Β ‘ Παγκόσμιος Πόλεμος: ο καταστροφικότερος όλων. Ένα διδακτικό σενάριο Νεότερης Ιστορίας με χρήση ΤΠΕ Ευθύμιος Αθ. Κουφογιάννης 270-283 Πρόταση αντιμετώπισης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην εκπαιδευτική μονάδα. Μελέτη περίπτωσης. Θεοδώρα-Μαρία Νάτσιου 284-298 Η χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στη διδασκαλία της ιστορίας του Γυμνασίου: Ένα διδακτικό παράδειγμα για την εποχή του Χαλκού Κωνσταντίνα Καλαούζη 299-307 Συνολικό τεύχος Συνολικό Τεύχος Συνολικό τεύχος 1-307