Απόψεις Φιλολόγων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο εκπαιδευτικό τους έργο. Μελέτη περίπτωσης στη Δυτική Αττική

Περίληψη

Η ποιοτική αυτή έρευνα αποσκοπεί στη διερεύνηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει δείγμα φιλολόγων στη Δυτική Αττική με σκοπό τον εντοπισμό υπόρρητων και λανθάνουσων εκπαιδευτικών αναγκών, διαδικασία που μπορεί να οδηγήσει στον σχεδιασμό πιο στοχευμένων δράσεων από τους αρμόδιους επιμορφωτικούς φορείς. Το δείγμα αποτέλεσαν δεκαέξι καθηγητές ελληνικών υπηρετούντων στην περιφερειακή αυτή διεύθυνση και η δειγματοληψία υπήρξε βολική. Τα ερευνητικά ερωτήματα αφορούσαν στον εντοπισμό των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι διδάσκοντες κατά την άσκηση του εκπαιδευτικού τους έργου τόσο στη δια ζώσης όσο και στην εξ αποστάσεως λειτουργία των σχολικών μονάδων. Τα ερευνητικά αποτελέσματα κατέδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να επιμορφωθούν σε θεματικά πεδία που αφορούν στην ενίσχυση των επικοινωνιακών και διοικητικών τους δεξιοτήτων όπως και των δεξιοτήτων διαχείρισης χρόνου. Επίσης, υποστήριξη χρειάζονται στη διαχείριση της δυναμικής των ομάδων και των συγκρούσεων, στις νέες τεχνολογίες, στη χρήση ομαδοσυνεργατικών μεθόδων, διαφοροποιημένης διδασκαλίας, σε τεχνικές υποκίνησης του μαθητικού δυναμικού και στην εξ αποστάσεως διδακτική μεθοδολογία.

Πλήρες Κείμενο: pdfΑπόψεις Φιλολόγων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο εκπαιδευτικό τους έργο. Μελέτη περίπτωσης στη Δυτική Αττική 438 KB