Απόψεις και ανάγκες Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Β/θμιας τεχνικών ειδικοτήτων, σε θέματα Διδακτικής

Περίληψη

Στην παρούσα μελέτη διερευνώνται οι απόψεις και οι ανάγκες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τεχνικών ειδικοτήτων σε θέματα διδακτικής. Συγκεκριμένα, διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το τι είναι διδακτική επαγγελματικών μαθημάτων, τα βασικά στοιχεία της διδασκαλίας τους και τις ρητές επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Επιλέχθηκε ποσοτική μεθοδολογική προσέγγιση με ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Συμμετέχοντες είναι 73 άτομα και εφαρμόστηκε δειγματοληψία ευκολίας. Από την παρούσα έρευνα διαπιστώθηκε μια σύγχυση στον ορισμό Διδακτική Επαγγελματικών μαθημάτων από τους Εκπαιδευτικούς, καθώς επίσης και ο μικρός χρόνος προετοιμασίας της Διδασκαλίας. Επιπλέον φάνηκε ότι οι εκπαιδευτικοί δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην στοχοθεσία (Α.Π) αλλά και στην επίτευξη των διδακτικών στόχων του μαθήματος τους. Τέλος θεωρούν την επιμόρφωση σημαντική σε παιδαγωγικά θέματα με ιδιαίτερη προτίμηση στα ειδικά παιδαγωγικά θέματα αλλά και στα γενικά θέματα ψυχολογίας.

Πλήρες Κείμενο: pdfΑπόψεις και ανάγκες Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Β/θμιας τεχνικών ειδικοτήτων, σε θέματα Διδακτικής 918 KB