Περίληψη
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας αφορούσε στη διερεύνηση της προστιθέμενης αξίας και των παιδαγωγικών οφελών που προκύπτουν από την αξιοποίηση εφαρμογής ΕΠ ως εργαλείο μάθησης, και στον εντοπισμό των παραγόντων που δύναται να επηρεάσουν την αξιοποίηση ΕΠ. Οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν στο πώς να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας για την ενσωμάτωση τους στη διδακτική πράξη, κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.Στην παρούσα έρευνα, αξιοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος δειγματοληψίας και πιο συγκεκριμένα η «βολική» δειγματοληψία (Mertens, 2014). Η θεματική συγκριτική ανάλυση εφαρμόστηκε για την ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων.. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας παρουσιάζουν τα εξ αποστάσεως επιμορφωτικά σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης για την επαυξημένη πραγματικότητα ως ευεργετικά για τους εκπαιδευτικούς, παρόλο που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις και εμπόδια τα οποία χρειάζονται να ξεπεραστούν. Καθοριστικοί παράγοντες αποτελούν η επείγουσα ανάγκη για αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ των βασικών φορέων για την υποστήριξη και διαθεσιμότητα εφαρμογών ΕΠ στο σχολείο, η ελλιπής πρόσβαση στον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό για την προώθηση της τεχνολογίας ΕΠ κατά τη διδασκαλία και τη μάθηση, καθώς επίσης καιη έλλειψη κινήτρων για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, όσον αφορά στη δημιουργία και αξιοποίηση εργαλείων νέας τεχνολογίας και συγκεκριμένα, εφαρμογές ΕΠ.
Πλήρες Κείμενο: Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών για αξιοποίηση εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας ως εργαλείο μάθησης στη διδακτική πράξη 918 KB