Περίληψη
Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την επαγγελματική εξουθένωση, ως προς τις τρεις διαστάσεις της, δηλαδή τη συναισθηματική εξάντληση, την προσωπική εκπλήρωση, και την αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στο δείγμα συμμετείχαν τρις εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Σχολείων του Ν. Ξάνθης και Καβάλας, που ανώνυμα μεημιδομημένη συνέντευξη, ποιοτική έρευνα, η οποία αναφερόταν στη συλλογή πληροφοριών για τα επίπεδα του συνδρόμου της επαγγελματικής εξουθένωσης, τις πηγές επαγγελματικού στρες και την αυτοαποτελεσματικότητά τους, όπως την αντιλαμβάνονται οι ίδιοι/ες.Τα ερευνητικά δεδομένα που έχουν εξαχθεί αφορούν: 1) τον υπολογισμό των επιπέδων επαγγελματικής εξουθένωσης, επαγγελματικού στρες και αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών 2)τη σημαντική συσχέτιση των παραγόντων της αυτοαποτελεσματικότητας με τις διαστάσεις της επαγγελματικής εξουθένωσης, και 3) τη σύνδεση των διαστάσεων της επαγγελματικής εξουθένωσης και του επαγγελματικού στρες με την ηλικία και το φύλο των εκπαιδευτικών, καθώς και με τον τύπο του σχολείου (ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ) και τη δυναμικότητά του.
Πλήρες Κείμενο: Επαγγελματική Εξουθένωση, προβλήματα και δυσκολίες του εκπαιδευτικού στον χώρο εργασίας του 918 KB