Περίληψη
Στην εργασία αυτή γίνεται η παρουσίαση μιας έρευνας σε εκπαιδευτικούς ξένης γλώσσας σχετικά με το ρόλο της ιδιωτικής εκπαίδευσης στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας και κατ’ επέκταση στην επίδραση του γεγονότος αυτού στην επαγγελματική τους πορεία. Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ημιδομημένης συνέντευξης και τα μεθοδολογικά της εργαλεία. Στα αποτελέσματα συγκαταλέγεται το γεγονός της παραδοχής της υποβάθμισης του ρόλου τους από την ύπαρξη του σκιώδους αυτού εκπαιδευτικού συστήματος των φροντιστηρίων. Παρόλα αυτά εντύπωση προκαλεί το γεγονός της παραδοχής εκ μέρους των εκπαιδευτικών του δείγματος της συμπληρωματικότητας του ρόλου του δημόσιου σχολείου σε σχέση με αυτού του ιδιωτικού κέντρου.
Πλήρες Κείμενο: Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο και στα ιδιωτικά κέντρα ξένων γλωσσών: ποιοτική προσέγγιση σε δείγμα εκπαιδευτικών. 583 KB