Περίληψη
Τα εκπαιδευτικά δεδομένα έχουν μεταβληθεί τάχιστα λόγω της εξάπλωσης της επιδημίας του Covid-19 και της αντικατάστασης της παραδοσιακής με την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Σκοπό της εν λόγω έρευνας, αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η εξέλιξη αυτή έχει επηρεάσει την εκπαιδευτική εξέλιξη των τελειόφοιτων μαθητών των Λυκείων. Αποσκοπώντας στη διερεύνηση του ενδεχομένου αυτού έχουμε επιστρατεύσει τη μικτή ερευνητική μεθοδολογία. Στην έρευνα συμμετείχαν 147 τελειόφοιτοι μαθητές δημοσίων Λυκείων της Κύπρου. Ως ερευνητικά εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν το ερωτηματολόγιο και οι συνεντεύξεις. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι όλοι οι συμμετέχοντες και ιδιαίτερα οι μαθητές που χαρακτηρίζονται ως άτομα με μαθησιακές δυσκολίες είχαν επηρεαστεί έντονα στον τομέα της μάθησης, από τον περιορισμό στο σπίτι, αφού παρουσίαζαν ανάμεσα σε άλλα ελλιπή συγκέντρωση και δυσκολία στην κατανόηση του μαθήματος.