Η σημασία και ο ρόλος του Μέντορα για την υποδοχή και την ένταξη των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ευβοίας

Περίληψη

Η ομαλή υποδοχή και ένταξη του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού είναι πολύ σημαντική, μια και βρίσκεται στην αρχή της επαγγελματικής του πορείας και σίγουρα χρειάζεται ενθάρρυνση και σωστή καθοδήγηση. Ο Μέντορας είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στη στήριξη και την καθοδήγησή του νεοδιόριστου Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ευβοίας, σχετικά με τη σημασία και τον ρόλο του Μέντορα στην ομαλή υποδοχή και ένταξη των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα. Για την αποτελεσματική διεξαγωγή της έρευνας ακολουθήθηκε η ποιοτική προσέγγιση, προκειμένου να αναδειχθούν οι απόψεις και οι αντιλήψεις των ερωτώμενων σχετικά με τα ερευνητικά ερωτήματα. Το δείγμα αποτέλεσαν 5 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ευβοίας. Η έρευνα διεξήχθη με δομημένη συνέντευξη που σχεδιάστηκε για τον σκοπό της έρευνας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν πολύ θετικές απόψεις για τον ρόλο του Μέντορα ως καθοδηγητή των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών. Πιστεύουν ότι η υποστήριξη του Μέντορα συμβάλλει στην ομαλή ένταξή τους στη σχολική μονάδα, τους βοηθάει να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται και τους στηρίζει σημαντικά κατά την άσκηση του διδακτικού και παιδαγωγικού τους έργου.

Πλήρες Κείμενο: pdfΗ σημασία και ο ρόλος του Μέντορα για την υποδοχή και την ένταξη των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ευβοίας 660 ΚB