Περίληψη
Στο Σύλλογο Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας, εκδηλώνονται διαφορετικές συμπεριφορές. Με το τρόπο αυτό οι εκπαιδευτικοί αποκτούν ρόλους μέσα στην ομάδα. Η τάση του κάθε μέλους να συμπεριφέρεται, να συνεισφέρει και να αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας με ένα συγκεκριμένο τρόπο, χαρακτηρίζεται ρόλος με βάση το μοντέλο του Belbin. Ο Διευθυντής/Διευθύντρια του σχολείου, στο ρόλο του συντονιστή και στο πλαίσιο μιας συμμετοχικής και μετασχηματιστικής ηγεσίας που προωθεί την ενσυναίσθηση μεταξύ των μελών, είναι υπεύθυνος για την αποτελεσματική λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων. Η ανάθεση διαφορετικών καθηκόντων, λαμβάνοντας υπόψη τους ρόλους των εκπαιδευτικών, η συμμετοχή σε ομαδικές εργασίες και η εμπέδωση κλίματος δημοκρατικού διαλόγου, δημιουργούν τις συνθήκες για Διοίκηση που βασίζεται σε αξίες.
Πλήρες Κείμενο: O Σύλλογος Διδασκόντων με βάση την ανάλυση ρόλων του Belbin 576 ΚB