Περίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μία έρευνα συλλογής ποσοτικών δεδομένων, η οποία διενεργήθηκε μέσω ερωτηματολογίου σε δείγμα 65 εκπαιδευτών ενηλίκων. Διερευνά τις εκπαιδευτικές τεχνικές που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων στο πλαίσιο εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που απευθύνονται σε νέους εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης (NEETs) στην Ελλάδα. Καθώς το θέμα δεν έχει μελετηθεί επαρκώς, η παρούσα εργασία επιδιώκει να καλύψει ερευνητικά κενά. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων στην Ελλάδα εφαρμόζουν μαθητοκεντρικές εκπαιδευτικές τεχνικές όταν απευθύνονται σε NEETs, επιβεβαιώνοντας τις εν λόγω μεθόδους ως τις καταλληλότερες στην περίπτωσή τους. Ωστόσο, φαίνονται να μην αξιοποιούν στον μέγιστο δυνατό βαθμό διαθέσιμα εργαλεία υποστήριξης του εκπαιδευτικού τους έργου και να μην λαμβάνουν επαρκώς υπόψη ορισμένες πιθανές δυσλειτουργικές νοητικές συνήθειες των NEETs. Τα ευρήματα της έρευνας μπορούν να αξιοποιηθούν κατά τον σχεδιασμό προγραμμάτων επιμόρφωσης για την αρτιότερη υποστήριξη των εκπαιδευτών ενηλίκων που εργάζονται με NEETs, καθώς επίσης και κατά τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων για NEETs για την αρτιότερη υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας.