Περίληψη
Ο όρος «εκπαιδευτικοί όμιλοι» εισάγεται για πρώτη φορά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα με το Νόμο 3966/2011 άρθρα 41 και 45. Στο πλαίσιο λειτουργίας των ομίλων οι μαθητές μέσα από τη λειτουργία ομάδων εργασίας προσεγγίζουν καινοτόμα αντικείμενα με στόχο την απόκτηση γνώσεων, την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων, την καλλιέργεια των ενδιαφερόντων τους, τη δοκιμασία νέων γνωστικών αντικειμένων και διδακτικών πρακτικών.
Στην παρούσα εργασία το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη δεικτών ποιότητας για την αποτίμηση της συμβολής των εκπαιδευτικών ομίλων στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Προτείνουμε τη δημιουργία και χρήση δεικτών ποιότητας με στόχο τον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό, οργάνωση, υλοποίηση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δράσεων των ομίλων δημιουργικότητας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Πλήρες Κείμενο: Σχεδιασμός και ανάπτυξη δεικτών ποιότητας για την αποτίμηση της συμβολής των εκπαιδευτικών ομίλων στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου 462 ΚB