Περίληψη
Στόχος της παρούσας εμπειρικής έρευνας είναι να αναδείξει τη συνεισφορά των Σ.Δ.Ε. στην κοινωνική και επαγγελματική ανάπτυξη των σπουδαστών του. Για το σκοπό αυτό αξιοποιήθηκε ποιοτικού τύπου μεθοδολογία. Μέσω σκόπιμης δειγματοληψίας, οχτώ σπουδαστές, που φοιτούν στα Σ.Δ.Ε., συμμετείχαν σε ατομικές συνεντεύξεις. Τα ευρήματα αναδεικνύουν τη σημαντική συνεισφορά: α) των γραμματισμών στην εργασιακή ζωή και β) του Σ.Δ.Ε στην επανασύνδεση με το υπόλοιπο σύστημα εκπαίδευσης. Η συνεισφορά των Σ.Δ.Ε. εξειδικεύεται, μέσω των παρεχόμενων ευκαιριών ζωής. Οι ευκαιρίες ζωής σημαίνουν: α) ανάληψη ευθυνών, β) αυτουποστήριξη και γ) από κοινού συνεισφορά. Η παρούσα έρευνα, αναδεικνύει τη σημαντικότητα μιας προσωποποιημένης «ατζέντας καλών πρακτικών» η οποία εξειδικεύεται, επικαιροποιείται και αποτελεί επιστέγασμα από κοινού συζήτησης εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων.
Πλήρες Κείμενο: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και εργασιακή ζωή σπουδαστών 747 KB