Τόμος 12 | Τεύχος 1 | Έτος 12 | 2024

Πινακας Περιεχομενων
Editorial 
Σπύρος Κιουλάνης 6

Εκπαιδευτική Φιλοσοφία: πέντε βασικές θεωρίες

Ανδρέας Οικονόμου, Ελένη Μαυροπούλου
7-19

Changes in the psychology and professional skills of teachers during Covid -19

Παρασκευή Μπαρακλιανού
20-50

Διερεύνηση Ψυχολογικών Επιπτώσεων της Πανδημίας Covid-19 σε Μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Ιγνατία Φαρμακοπούλου, Ελένη Κτεναβού, Κυριάκος Μπόμπολας, Λυδία Αθανασοπούλου
51-65

Η διαχείριση του θυμού σε μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)

Κυριάκος Ζαφειριάδης
66-83

Η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε παιδιά με αυτισμό: Προβλήματα και πρακτικές βελτίωσης εκπαιδευτικής διαδικασίας

Νικολέτα Δέρβου
84-102

Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων στην ενδυνάμωση των προσδοκιών των ενηλίκων εκπαιδευομένων στα Σωφρονιστικά Καταστήματα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)

Μαρία Ηλία, Σοφία Καλογρίδη
103-121

Echoes Through Time: Comparative Insights into Educational Resilience and Adaptation during the Covid-19 Era and the Golden Age of Pericles

Παρασκευή Μπαρακλιανού
122-142
Η μουσική ως μέσω διδασκαλίας του ποιήματος στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας στα Καταστήματα Κράτησης
Αλεξάνδρα Τσάρκου
143-154

Ήπιες και ισχυρές δεξιότητες που απαιτούνται από ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο της τεχνολογίας πληροφοριών

Ειρήνη Καράογλου
155-171

Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας στην Αλβανία

Ευανθία Μπαρούτα, Κωστάντω Ξέρρα, Αικατερίνα Ιβάνοβα
172-185

Ψηφιοπαιδαγωγική: Η Παιδαγωγική στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες

Μαρία Μπουχλαριώτου
186-201
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό Τεύχος
Συνολικό τεύχος 1-201