Τόμος 12 | Τεύχος 1 | Έτος 12 | 2024 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 6 Εκπαιδευτική Φιλοσοφία: πέντε βασικές θεωρίες Ανδρέας Οικονόμου, Ελένη Μαυροπούλου 7-19 Changes in the psychology and professional skills of teachers during Covid -19 Παρασκευή Μπαρακλιανού 20-50 Διερεύνηση Ψυχολογικών Επιπτώσεων της Πανδημίας Covid-19 σε Μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιγνατία Φαρμακοπούλου, Ελένη Κτεναβού, Κυριάκος Μπόμπολας, Λυδία Αθανασοπούλου 51-65 Η διαχείριση του θυμού σε μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) Κυριάκος Ζαφειριάδης 66-83 Η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε παιδιά με αυτισμό: Προβλήματα και πρακτικές βελτίωσης εκπαιδευτικής διαδικασίας Νικολέτα Δέρβου 84-102 Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων στην ενδυνάμωση των προσδοκιών των ενηλίκων εκπαιδευομένων στα Σωφρονιστικά Καταστήματα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Μαρία Ηλία, Σοφία Καλογρίδη 103-121 Echoes Through Time: Comparative Insights into Educational Resilience and Adaptation during the Covid-19 Era and the Golden Age of Pericles Παρασκευή Μπαρακλιανού 122-142 Η μουσική ως μέσω διδασκαλίας του ποιήματος στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας στα Καταστήματα Κράτησης Αλεξάνδρα Τσάρκου 143-154 Ήπιες και ισχυρές δεξιότητες που απαιτούνται από ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο της τεχνολογίας πληροφοριών Ειρήνη Καράογλου 155-171 Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας στην Αλβανία Ευανθία Μπαρούτα, Κωστάντω Ξέρρα, Αικατερίνα Ιβάνοβα 172-185 Ψηφιοπαιδαγωγική: Η Παιδαγωγική στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες Μαρία Μπουχλαριώτου 186-201 Συνολικό Τεύχος Συνολικό Τεύχος Συνολικό τεύχος 1-201