Περίληψη
Η παρούσα εργασία, αποσκοπεί να αναδείξει την σημασία που αποδίδουν οι ενήλικες στα προγράμματα εκπαίδευσης αλλά και στην χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας σε αυτά. Στην έρευνα που διεξήχθη τους μήνες Δεκέμβριο και Ιανουάριο 2024 συμμετείχαν 102 άτομα, εκ των οποίων 55 άνδρες (53,9 %) και 47 γυναίκες (46,1 %).
Για την κάλυψη των αναγκών της παρούσας έρευνας, σχεδιάστηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Εφαρμόστηκαν συσχετίσεις για το σύνολο των μεταβλητών και τα αποτελέσματα ανέδειξαν ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων (51,5 %) δεν έχουν συμμετάσχει σε κάποιο πρόγραμμα εκπαίδευσης, παρότι θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχουν.
Συσχετίστηκε θετικά η ποιότητα της εκπαίδευσης που έλαβαν, ενώ ως προς το είδος των προγραμμάτων εκπαίδευσης που προτιμούν, υπερίσχυσαν τα σεμινάρια επαγγελματικής ανέλιξης. Η εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων ως δεύτερη επιλογή, καταδεικνύει την ανάγκη εξοικείωσής τους με τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες. Κοινή παραδοχή των συμμετεχόντων είναι ότι απαιτείται ποικιλία στα προσφερόμενα προγράμματα, γεγονός που πρέπει να ληφθεί υπόψιν από τους υπεύθυνους σχεδιασμού και υλοποίησης τους.