ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ

Man Standing In Front Of People

ΑΞΟΝΑΣ Ι:
Οργάνωση, Περιεχόμενο και Δομή Σπουδών, Αξιολόγηση
Θεματικές άξονα Ι:
  • Εκπαίδευση και επαγγελματική ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών: απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες των μελλοντικών εκπαιδευτικών και των εν ενεργεία εκπαιδευτικών ( Προσχολικής αγωγής, Δημοτικού, Γυμνασίου/Λυκείου/Επαγγελματικής εκπαίδευσης)
  • Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις στην αρχική και δια βίου εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
  • Από τον παραδοσιακό εκπαιδευτικό στον αναστοχαζόμενο εκπαιδευτικό ερευνητή,
  • Σύνδεση της Έρευνας με τη Θεωρία και την Πρακτική εφαρμογή στην τάξη
  • Πρακτική Άσκηση και mentoring
  • Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαίδευση εκπαιδευτικών
  • Η διεθνής εμπειρία στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
  • Έρευνα δράση και Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών
  • Παιδαγωγικά Τμήματα και Εκπαιδευτές Εκπαιδευτικών
ΑΞΟΝΑΣ ΙΙ:
Τέχνη, Τεχνολογία και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση
Θεματικές άξονα ΙΙ:
  • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών για την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την αειφόρο ανάπτυξη
  • Οι Τέχνες στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών: διερεύνηση, κριτική σκέψη και δημιουργικότητα
  • Το επάγγελμα των εκπαιδευτικών και Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ):
    • Τεχνολογική ανάπτυξη: Η επίδραση των ΤΠΕ και της Τεχνητής Νοημοσύνης
    • Ανθρωποκεντρική διάσταση των ΤΠΕ και Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση εκπαιδευτικών για την ενεργό πολιτειότητα και για ένα συμπεριληπτικό, ανοιχτό και δημοκρατικό σχολείο
ΑΞΟΝΑΣ ΙII
Δια Βίου Μάθηση και Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών
Θεματικές άξονα ΙIΙ:
  • Ο ρόλος των Παιδαγωγικών Μονάδων στη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
  • Ο ρόλος των εκπαιδευτικών κοινοτήτων στην ενίσχυση του επαγγελματικού κύρους των εκπαιδευτικών και στην αναβάθμιση και καινοτομία των εκπαιδευτικών πρακτικών
  • Μοντέλα συμμετοχικής επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών
  • Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών
  • Σχεδιασμός, οργάνωση, υλοποίηση προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών