Περίληψη
Το σχολείο, ως ζωντανός οργανισμός, επηρεάζεται από τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες και τα προβλήματα που προκύπτουν. Κατά συνέπεια, ο ρόλος του διευθυντή-ηγέτη καθίσταται ιδιαίτερα απαιτητικός, καθώς καλείται να αντιμετωπίζει τις σύγχρονες προκλήσεις. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του εκφοβισμού στα σχολεία μεταξύ των συναδέλφων εκπαιδευτικών και της θέσης που παίρνει ο διευθυντής-ηγέτης μέσα από τη μελέτη και σύγκριση δύο άρθρων. Τα άρθρα που μελετούμε και συγκρίνουμε, τα θεωρούμε αντιπροσωπευτικά. Προέρχονται από την Αμερική και την Αυστραλία, αντίστοιχα. Σημειώνουμε πως το συγκεκριμένο θέμα έρευνας, του εκφοβισμού μεταξύ συναδέλφων έχει αποτελέσει σε πολύ μικρό βαθμό αντικείμενο έρευνας στον Ελλαδικό χώρο, καθώς έχει διεξαχθεί μόνο μία σχετική έρευνα. Τέλος, ως τρόπο αντιμετώπισης προτείνουμε την εφαρμογή του μετασχηματιστικού μοντέλου ηγεσίας.
Πλήρες Κείμενο: Σύγκριση και σχολιασμός άρθρων για τον εκφοβισμό μεταξύ συναδέλφων εκπαιδευτικών στο σχολείο. Ο ρόλος του διευθυντή-ηγέτη399KB