Τόμος 7 | Τεύχος 1 | Έτος 7 | 2019

  Πινακας Περιεχομενων  
                                
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 5
       
 

Analyzing the needs of private and state sector teachers of English regarding effective in-service training programs

    Κιτζόγλου Ευδοκία, Δρ. Αλεξάνδρα Αναστασιάδου
8-28
       
 

Οι σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους μαθητές στο Γυμνάσιο: Η περίπτωση του Μαθηματικού

    Γεράσιμος-Χρήστος Ασωνίτης 29-44
       
 

Η χρήση των Στρατηγικών Μάθησης στο μάθημα των Γερμανικών ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (ΞΓ2) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

    Αγοραστός Γεώργιος 45-60
       
  Ηθική και Έρευνα στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Έννοιες συμβατές ή ασύμβατες;
    Πίτσου Χαρίκλεια, Λιόση Φωτεινή 61-72
       
  Η επαγγελματική ταυτότητα του σύγχρονου εκπαιδευτικού και η επιρροή της στη διαμόρφωση της σχολικής κουλτούρας
    Θεοδώρα-Μαρία Νάτσιου 73-90
       
 

Καινοτόμα διδακτική παρέμβαση για τη μείωση του άγχους για τη Στατιστική

    Καλαϊτζίδου Μαγδαληνή 91-101
       
 

Το σχολικό κλίμα και η αξιολόγησή του: αντιλήψεις, ενδοιασμοί και αντιστάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

    Κοκκινέλη Κυριακή 102-120
       
 

Κίνητρα συμμετοχής κρατούμενων γυναικών σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Μελέτη περίπτωση στο ΣΔΕ του καταστήματος κράτησης Ελεώνα Θηβών

    Δέσποινα Παπαδιονυσίου, Ευάγγελος Ανάγνου, Σοφία Παπαστεφανάκη 121-137
 
 

Αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας: Κριτική προσέγγιση του νέου θεσμικού πλαισίου από τη σκοπιά της Διοίκηση Ολικής Ποιότητας

    Καζαντζής Χρήστος 138-148
       
 

Απόψεις και στάσεις διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη δυνατότητα άσκησης ηγεσίας με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και τη δομή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος

    Μαρία Τεκτονοπούλου 149-172
       
 

Το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό μέσο

    Χρήστος Κόλτσης, Ευανθία Τόλκα, Σταύρος Κόλτσης, Ελευθερία Παναγιωτίδου, Μπακάλη-Τζανέτη Γεωργία 173-188
       
 

«Παρουσίαση διδακτικού σεναρίου ψηφιακού εγγραμματισμούστην προσχολική εκπαίδευση»

    Κωστενίδου Ιωάννα 189-200
       
 

Η συμβολή των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία φυσικών εννοιών στην προσχολική ηλικία: Η περίπτωση του νερού

    Κωνσταντίνου Ειρήνη, Παναγιώτου Ευαγγελία, Λάτση Σοφία 201-214
       
 

Σχολικός Σύμβουλος. Από τη δόμηση στην αναδόμηση

    Ευάγγελος Κελεσίδης 215-238
       
 

Η επιλογή του Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας

    Στυλιανίδου Β. Ευμορφία 239-263
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-263