Ο διευθυντής-ηγέτης των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

Περίληψη

 

Στην εργασία αυτή επιχειρούμε να προσδιορίσουμε το έργο του διευθυντή ενός φορέα εκπαίδευσης ενηλίκων, των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), κατά τη φάση επέκτασης του θεσμού στην Ελλάδα. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με εστιασμένες συνεντεύξεις σε επιλεγμένο δείγμα 31 διευθυντών/-τριών και για την ερμηνεία τους αξιοποιήθηκε η θεωρία της δομοποίησης του Giddens. Από τα συμπεράσματα της έρευνας αναδεικνύεται η κομβικής σημασίας, τόσο για την επιτυχία του προγράμματος «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας», όσο και για τη διαμόρφωση του στίγματος και της ταυτότητας της σχολικής μονάδας, συμβολή του διευθυντή-ηγέτη

 

Πλήρες Κείμενο: pdfΟ διευθυντής-ηγέτης των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας648 KB