Περίληψη
Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού απασχολεί ιδιαίτερα τη σχολική κοινότητα και την ευρύτερη κοινωνία τα τελευταία χρόνια. Οι περισσότερες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί για το ζήτημα αυτό χρησιμοποιούν ως δείγμα τους μαθητές. Ωστόσο, δεν γίνεται να μην αναγνωριστεί ο σημαντικός ρόλος των εκπαιδευτικών. Η παρούσα έρευνα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και διερευνά πώς αντιλαμβάνονται το φαινόμενο, ποιες πρακτικές θεωρούν κατάλληλες και τι εφόδια χρειάζονται για τη διαχείρισή του. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη παρέμβασής τους και υπάρχει διάθεση εκ μέρους τους να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση και στην πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού. Στην προσπάθειά τους αυτή, χρειάζονται στήριξη, επιμόρφωση και βοήθεια από ειδικούς επιστήμονες και αρμόδιους φορείς.