Περίληψη
Η αναβάθμιση της εκπαίδευσης συναρτάται με την προσωπική, επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Το μουσείο είναι ένας χώρος που μπορεί να ενταχτεί στη διδακτική διαδικασία, εφόσον γίνουν οικείοι για τον εκπαιδευτικό οι κώδικες και οι συμβάσεις που το διέπουν. Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιήθηκε επιμορφωτική δράση με βασικούς άξονες υλοποίησης τη μεθοδολογία εκπαίδευσης ενηλίκων, την ευρετική πορεία προς τη γνώση, τη χρήση μουσειοσκευών, εκπαιδευτικού λογισμικού και διαδικτύου. Η αναστοχαστική διαδικασία ανέδειξε τη θετική στάση των εκπαιδευτικών αφενός μεν απέναντι σε μορφές επιμόρφωσης που βασίζονται στην εκπαίδευση ενήλικων και αφετέρου στην ένταξη των χώρων πολιτισμικής αναφοράς στον εκπαιδευτικό τους σχεδιασμό.