Τόμος 2 | Τεύχος 3 | Έτος 2 | 2014 Πινακας Περιεχομενων Editorial Σπύρος Κιουλάνης 5 – 7 Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής σε σχέση με την αξιοποίηση της βιωματικής μάθησης και των ενεργητικών εκπαιδευτικών τεχνικών στο πλαίσιο συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα. Φραγκούλης Ιωσήφ, Χριστόπουλος Κωνσταντίνος 9 – 27 Διερεύνηση του μετασχηματισμού των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών των μαθηματικών λόγω της επιμόρφωσής τους στη χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ντόγας Χρήστος 29 – 45 Μια προσέγγιση στις επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών με ανομοιόμορφο εκπαιδευτικό προφίλ. Η περίπτωση της Πρότυπης Βιοτεχνικής Μονάδας (Π.Β.Μ.) Λακκιάς Θεσσαλονίκης. Μαστροδημήτρης Αναστάσιος, Βαλκάνος Ευθύμιος, Κιουλάνης Σπύρος 47 – 77 Η επαγγελματική ανάπτυξη και η υποστήριξη του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού στο ελληνικό σχολείο, σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Ντούρου Ελισσάβετ 79 – 98 «Η ενδυμασία στην αρχαία Ελλάδα» – Η έννοια της ιστορικής μεταβολής μέσα από το Αβάκιο. Κασιμάτη Αικατερίνη, Παπαγεωργίου Θεοδώρα 99 – 113 Οικονομία, Ισλάμ και Ανατολικές Θρησκείες: Παράδειγμα διεπιστημονικής διδασκαλίας για το λύκειο. Κομνηνού Ιωάννα, Μεταξίδης Νίκος 115 – 128 Οδηγός για την Διαθεματική Προσέγγιση στην Ομαδοσυνεργατική Εργασία κάτω από το πρίσμα των ΑΠΣ Γερμανικής του Δημόσιου Δημοτικού και Γυμνασίου. Ζέππος Δημήτριος 129 – 146 Αναστοχασμός για την αξιοποίησή της σχολικής βιβλιοθήκης στη διδακτική πράξη. Γκαρμπούνης Σωτήρης, Συμεωνίδης Βασίλης 147 – 166 Η αξιολόγηση του μαθητή μέσω της μεθόδου project – Μελέτη περίπτωσης. Καπαχτσή Βενετία, Παντελίδη Ιωάννα, Σταμίδου Μαρκία 167 – 182 Πρόταση υιοθέτησης του στρατηγικού σχεδιασμού στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε επίπεδο σχολικής μονάδας – Ανάλυση SWOT του περιβάλλοντος των εκπαιδευτικών οργανισμών. Μπουρέλου Βαΐα 183 – 193 Πρόταση μοντέλου εκπαιδευτικών αλλαγών για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας. Ρέντζη Αργυρώ 195 – 209 Συνολικό τεύχος Συνολικό τεύχος Συνολικό τεύχος 1 – 209