Περίληψη
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με την αξιοποίηση βιωματικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στο πλαίσιο συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύεται ο όρος βιωματική μάθηση και παρουσιάζονται οι σημαντικότερες συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και παρουσιάζονται τα σημαντικότερα αποτελέσματα που προέκυψαν από την υλοποίησή της. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την αποτελεσματική αξιοποίηση των βιωματικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.