Περίληψη
Το σύνδρομο Asperger, τα τελευταία χρόνια, απασχολεί όλο και περισσότερο την εκπαιδευτική κοινότητα. Με βάση το Εγχειρίδιο Διαγνωστικής και Στατιστικής της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας DSM-IV-TR, αποτελεί μία από τις πέντε υποκατηγορίες διαταραχών αναφορικά με τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.
Στόχος της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας ενός ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος παρέμβασης, το οποίο επικεντρώθηκε στην απόσβεση μιας ανεπιθύμητης κοινωνικής συμπεριφοράς, σε μια περίπτωση έφηβης με σύνδρομο Asperger, χρονολογικής ηλικίας 16 ετών.
Πλήρες κείμενο:
Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σύνδρομο Asperger325.6 KB
