Περίληψη
Η ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική επικεντρώνεται σε μια παραδοσιακή δημοκρατική ρητορική σε σχέση με την ιδιότητα του πολίτη, τα κοινωνικά δικαιώματα, την ισότητα των ευκαιριών και την κοινωνική συναίνεση, ενταγμένη όμως σε ένα νέο εννοιολογικό πλαίσιο που επικεντρώνεται στη δόμηση και αναπαραγωγή μίας κοινής ευρωπαϊκής ταυτότητας και πολιτισμού. Ο ρόλος της εκπαίδευσης θεωρείται καθοριστικός ως προς την διασφάλιση της ευρωπαϊκής πολιτιστικής ομογενοποίησης. Η διαδικασία της Μπολόνια εντάσσεται σε αυτήν την κοινή ευρωπαϊκή πολιτική με στόχο τη δημιουργία κοινού πλαισίου αναφοράς στον πανεπιστημιακό χώρο χωρίς όμως οι προσπάθειες να έχουν αποδώσει ακόμη τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Πλήρες κείμενο: Η διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής Ταυτότητας στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Πολιτικής: η περίπτωση της διαδικασίας της Μπολόνια.381.81 KB