Περίληψη
Η αξιολόγηση του μαθητή αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικά ζητήματα του εκπαιδευτικού συστήματος. Το συγκεκριμένο ζήτημα ελκύει το ενδιαφέρον όλων των φορέων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία: μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων αλλά και της κοινωνίας. Το ερώτημα στο οποίο καλείται να απαντήσει η παρούσα μελέτη τίθεται ως εξής: είναι εφικτή η αξιολόγηση των μαθητών τόσο σε γνωστικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο δεξιοτήτων μέσω της μεθόδου project; Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ενθαρρυντικά για την ποιοτική αξιο¬λόγηση της μαθητικής επίδοσης σε συνδυασμό με τα συνήθη ποσοτικά μέσα αξιολόγησης, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύουν τη σπουδαιότητα της εφαρμογής εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης, όπως η μέθοδος project.
Πλήρες κείμενο: Η αξιολόγηση του μαθητή μέσω της μεθόδου project – Μελέτη περίπτωσης.428.74 KB