Περίληψη
Στις σύγχρονες εκπαιδευτικές μονάδες ο Διευθυντής, εκτός από τις βασικές γνώσεις διοίκησης, απαιτείται να έχει επιπλέον γνώσεις και δεξιότητες συντονισμού ομάδας και διαμόρφωσης κατάλληλου κλίματος, διαχείρισης υλικών και άυλων πόρων, εσωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και να αποτελεί συνεκτικό κρίκο της σχολικής μονάδας με την ευρύτερη τοπική κοινωνία. Αν ληφθεί υπόψη ο πολυδιάστατος αυτός ρόλος σε συνάρτηση με την έλλειψη σχετικής κατάρτισης στη «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», προκύπτει εύλογα η ανάγκη επιμόρφωσής του. Προκειμένου, λοιπόν, σύγχρονα Στελέχη σχολικών μονάδων να ασκήσουν σωστά τα καθήκοντά τους, όχι εμπειρικά πια και με υποκειμενισμό, χρειάζεται ένα σταθερό και συγκροτημένο πλαίσιο επιμόρφωσης, σύμφωνο με τις αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων και σχεδιασμένο με βάση τις αντικειμενικές ανάγκες του προγράμματος επιμόρφωσης, αλλά και τη διερεύνηση και αξιολόγηση των αναγκών του πληθυσμού-στόχου.
Πλήρες Κείμενο: Το πολυσύνθετο έργο του Διευθυντή Σχολικής Μονάδας και η έλλειψη σχετικής κατάρτισής του στη «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων»402.08 KB